Home » UCZNIOWIE » Klasy » Rok szkolny 2010/2011 » Klasa 4b rok szkolny 2010/2011

Klasa 4b rok szkolny 2010/2011

WYCIECZKA NA ŚCIEŻKĘ EDUKACYJNĄ

Dnia 10 czerwca klasy IV wraz z Panią Małgorzatą Jagustyn, Anną Dryniak i Aneta Jabłońską wybrały się na ścieżkę edukacyjną znajdującą się na Komunalnym składowisku odpadów w Przemyślu.

WYCIECZKA DO BAŁTOWA

9 czerwca klasy IVb, Vb oraz IIa wraz z wychowawcami Panią Anetą Jabłońską, Karoliną Popowicz-Kosterkiewicz i Renatą Horniatkiewicz-Daćko wyjechały do Bałtowa do JuraParku. Podróż minęła nam spokojnie. Po przyjeździe obejrzeliśmy Zwierzyniec górny i Zwierzyniec dolny, odpoczęliśmy w Parku Rozrywki. Następnie zjedliśmy obiad i ruszyliśmy zdobywać nowe wiadomości na ścieżce edukacyjnej i w muzeum. Na zakończenie wybawiliśmy się na Palcu zabaw. Pogoda oraz humory nam dopisały. Dziękuję Pani W.Bukojemskiej i A.Sikorze za pomoc podczas wycieczki.

REKOLEKCJE

AKADEMIA Z OKAZJI ROCZNICY UCHWALENIA KONSTYTUCJI

WYCIECZKA DO RZESZOWA

LEGENDA

Uczniowie klasy 4b przygotowali przedstawienie pod tytułem „Legenda o Wawelskim Smoku” Spektakl został sfilmowany i zamieszczony na blogu projektu oraz zaprezentowany naszym partnerom podczas spotkania w Słowenii. Piękne stroje, dekoracje i rekwizyty przygotowane zostały przy pomocy uczniów i nauczycieli. Przedstawienie obejrzeli uczniowie klas młodszych. Pozostali mogli zobaczyć wersję filmową.

Legenda o Wawelskim Smoku została przetłumaczona na język angielski, łotewski i kataloński. Na stronie projektu zamieszczono również kolorowanki, zdjęcia i rysunki dzieci, które powstały na bazie legendy.

Spektakl przygotowały panie Małgorzata Łupicka ( scenariusz i reżyseria) Jolanta Kawalec i Katarzyna Skotnicka ( kostiumy, rekwizyty i dekoracje) Aneta Jabłońska ( zdjęcia i montaż)

DZIEŃ KSIĄŻKI

Z okazji Światowego Dnia Książki w klubie „Niedźwiadek” odbyło się spotkanie z przemyskimi autorami Teresą Paryną i Jackiem Błońskim. Spotkanie prowadziła pani Jolanta Kawalec , bibliotekarka i nauczycielka plastyki w naszej szkole. Legendę o św. Jerzym i smoku przedstawili uczniowie klasy 4b.

RAJD „W POSZUKIWANIU WIOSNY”

29 marca 2011 roku klasa IV a i IV b wraz z Panią Małgorzatą Banicką – opiekunką koła turystycznego, Panią Małgorzatą Tomków oraz Panią Anetą Jabłońską wybrała się na pieszy rajd „W POSZUKIWANIU WIOSNY”. Zwiastunów odnaleźliśmy bardzo wiele, a przy tym bawiliśmy się wyśmienicie. Wspomagaliśmy siebie w trudach wędrówki, śpiewaliśmy wspólnie piosenki i malowaliśmy twarze. Dzięki tej wyprawie lepiej się poznaliśmy. Mamy nadzieję, że częściej będziemy wspólnie spędzać czas.

WARSZTATY SZKOLNE

24 lutego 2011 roku w naszej klasie odbyły się warsztaty prowadzone przez pracowników Regionalnego zarządu Gospodarki wodnej w Krakowie i w Przemyślu. Temat warsztatów – „Znaczenie wody (w przyrodzie i w życiu człowieka).

DZIENNIK ELEKTRONICZNY

16 lutego 2011 roku w klasie 4b został uruchomiony dziennik elektroniczny. Nauczyciele podczas lekcji wpisują tematy, frekwencję, oceny oraz uwagi o uczniach do dziennika elektronicznego. W marcu wychowawca klasy przekaże szczegółowe informacje Rodzicom tak, aby mogli śledzić postępy w nauce oraz zachowanie swoich dzieci.

DYSKOTEKA KARNAWAŁOWA

17 lutego 2011 roku nasza klasa brała udział w dyskotece walentynkowej. Alina Rodzeń, Wiktoria Kuniec, Adrian Igras i Kacper Sadowski wcielili się w wokalistów zespołu Abba i zaśpiewali piosenkę „Gimmy, gimmy, gimmy”. Występ był bardzo dobry. Wszyscy bawili się wyśmienicie.

WYCIECZKA NA PIZZĘ

12 lutego 2011 roku wybraliśmy się na pizzę. Wycieczka była udana, pizza smakowała wyśmienicie. Oczekując na zamówienie bawiliśmy się w kalambury, wisielca i kółko i krzyżyk.

WIGILIA KLASOWA

Wszystkim Rodzicom, moim ukochanym uczniom oraz sympatykom naszej wspaniałej klasy życzę zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.

MALOWANIE KLASY

Od 6 grudnia 2010 roku rozpoczyna się w naszej klasie malowanie. Z niecierpliwością czekamy na rezultaty!

MIKOŁAJKI

6 grudnia do naszej szkoły przybył niezwykły gość, Święty Mikołaj. Przyniósł prezenty także naszej klasie. Dziękujemy Mu serdecznie i zapraszamy za rok.

DYSKOTEKA ANDRZEJKOWA

23 listopada 2010 roku w dużej sali gimnastycznej odbyła się szkolna dyskoteka andrzejkowa. Nasza klasa bawiła się wyśmienicie. Tańczyliśmy w parach i w kółku popisując się naszymi umiejętnościami tanecznymi. Pod koniec dyskoteki odbył się konkurs karaoke. Naszą klasę reprezentowały Emilka i Martyna. Dziękujemy dziewczynom za piękny występ.

ANDRZEJKI KLASOWE

18 listopada 2010 roku w sali 203 nasza klasa zorganizowała Andrzejki klasowe. Zabawę rozpoczęliśmy wróżbami, które sprawiły nam wiele radości. Następnie dzięki ogromnemu zaangażowaniu Pani Bukojemskiej, Ożga, Marek, Górki zjedliśmy przepyszne ciasta, ciasteczka i tosty. Potem były pokazy taneczne. Wszyscy bawili się wspaniale. Dziękujemy wszystkim za pomoc.

WYCIECZKA DO BIRCZY

4 listopada 2010 roku nasza klasa wraz z wychowawczynią i Panią Małgorzatą Jagustyn wybrała się na wycieczkę do Leśnego Kompleksu Promocyjnego „Lasy Birczańskie”. Dołączyli do nas goście z Łotwy, Hiszpanii, Holandii, Portugalii, Słowenii. Obejrzeliśmy wspólnie wystawę przestawiającą zwierzęta, które można spotkać w lasach birczańskich. Następnie uczestniczyliśmy w lekcji dotyczącej rozpoznawania pospolitych drzew. Wycieczka zakończyła się wspólnym ogniskiem. Wszyscy dobrze się bawili.

sekretarz klasy
Jakub Kalawski

DYSKOTEKA SZKOLNA

WYCIECZKA KLASOWA NR 2

Dnia 16.10.2010 roku odbyła się druga wycieczka klasy IV b. Wybraliśmy się na pizzę. Najedliśmy się wszyscy do syta, a po posiłku przeprowadzaliśmy ze sobą wywiady i dzięki temu jeszcze lepiej się poznaliśmy.

WYCIECZKA KLASOWA NR 1

W dniu 25.09.2010 roku odbyła się pierwsza wycieczka klasy IV b. Zebraliśmy się o godzinie 9.00 pod szkołą i wyruszyliśmy do parku. W parku na placu zabaw nasza wychowawczyni zorganizowała nam zawody sportowe:

• robiliśmy samoloty z papieru i sprawdzaliśmy, który poleci najdalej (tą konkurencję wygrali chłopcy)
  • rzucaliśmy obręczą do celu (w tej konkurencji był remis między drużyną chłopców i drużyną mieszaną)
  • rywalizowaliśmy na torze przeszkód (zwyciężył Piotrek Pecko)

Po zakończeniu zawodów układaliśmy hymn klasy. Oto on:

Hej hej hej uczniowie
4 b wam zaraz coś opowie.
Super w sporcie się czujemy
i nigdy nie pudłujemy.

Hej hej hej koledzy
4 b ma dużo, dużo wiedzy.
Wszyscy często nas pytają
a dzieci frajdę z tego mają.

Hej hej hej dorośli
4 b nie ma wątpliwości.
Wszyscy razem się trzymamy
i nigdy się nie poddamy.

Wszyscy dobrze się bawili. Wróciliśmy do szkoły około godziny 14.00.