Home » UCZNIOWIE » Klasy » Rok szkolny 2014/2015 » Klasa V c

Klasa V c

WALKA Z HAŁASEM

Kasia Urban, przygotowała ulotkę „Nie hałasuj”. Wraz z koleżankami z klasy rozdawała ją uczniom z innych klas.

53 OGÓLNOPOLSKI RAJD „TWIERDZA PRZEMYŚL”

Grupa uczniów i tato Kingi przeszli od szkoły przez Rynek, na Cmentarz Zasanie z okr. I wojny światowej, Fort XVII ,,Ostrów” – Baterię XVIIa ”Browar”- Szaniec 5s – Baterię XVII b ”Dynamit”- Prochownia . Rajd zakończył się ogniskiem na Forcie VIII ,,Łętownia” . Naszym przewodnikiem był pan Mariusz Bednarz.

52 RAJD TWIERDZA PRZEMYŚL

52 Ogólnopolski Rajd Twierdza Przemyśl. Trasa rajdu: SP11- ul. Herburtów- fort IV Optyń- Pikulice- Grochowce- fort Va „Biadoliny” – fort VI Helicha- Wapielnica- Zielonka- ul. Grochowska- Wzniesienie- (ognisko)- ul. Tatrska- ul. Karmelicka- SP 11 Na zakończenie rajdu odbył się konkurs z wiedzy o fortach.

WYCIECZKA DO RADAWY

12 czerwca uczniowie klasy 5c wraz ze starszymi koleżankami i kolegami z klasy 6b oraz z wychowawczyniami P. Małgorzatą Jagustyn i p Małgorzatą Łupicką i panią Małgorzatą Jefimow wybrali się na wycieczkę do Parku Linowego w Radawie. Większość w uczniów skorzystała z oferowanych przez park rozrywek wspinaczkowych, w tym zjazdu na tyrolce. Był czas na zabawę, rozmowy i kontakt z przyrodą.

OPŁATEK

Tradycyjnie w przededniu świąt Boże Narodzenia uczniowie podzielili się opłatkiem składając sobie życzenia. Były kolendy i poczęstunek.

LEKCJA POLSKIEGO

Uczniowie poznawali Mity Greckie i przebrali się za bogów greckich. Był prawdziwy Olimp.

Martin Luther`s Day

 

MAM TALENT

Naszą klasę w konkursie reprezentowała Ola Dedio jako fantastyczny clown. Cała klasa przeszła w ten dzień ubrana na pomarańczowo.

LEKCJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO NA LODOWISKU

KARTKI ŚWIĄTECZNE

Wolontariuszki PROGRAMU PROJEKTOR poprowadziły zajęcia, podczas których uczniowie wykonali piękne kartki świąteczne.

NIECODZIENNA LEKCJA JĘZYKA POLSKIEGO

Uczniowie polonistką panią Anną Dryniak uczyli się schematu pisania przepisu kulinarnego w bardzo praktyczny sposób.

WIELKANOCNE ZABAWY PO ANGIELSKU

Eggs hunting i Eggs rolling to popularne zabawy angielskich dzieci w okresie Świąt Wielkanocnych. Poznawaliśmy te zwyczaje w praktyce.

PROJEKT „LET`S CELEBRATE”

W ramach projektu eTwinning uczniowie wykonali pracę na temat „Thanksgiving Day” – Święta Dziękczynienia obchodzonego w USA. Naszym zadaniem było uratowanie indyka przed świąteczną ucztą.
http://www.slideshare.net/gosiapostcards/thanksgving-power?ref=http://twinspace.etwinning.net/981/home

THE GARDEN FULL OF SPRING BUTTERFLIES

To project eTwinning, który realizowała klasa 5c. Uczniowie wykonali i wysłali motyle do partnerów w krajach europejskich. W zamian ponad 20 pięknych motyli wraz z listami od rówieśników przesłano do nas. Prezentacja na youtubie pokazuje naszą pracę.

LEKCJA POLSKIEGO W BIBLIOTECE

Razem z polonistką panią Anną Uberman klasa wybrała się na ciekawą lekcję biblioteczną do nowo otwartej Publicznej Biblioteki. Lekcję poprowadziła pani Małgorzata Tomków.

AFRYKAŃSKA LEKCJA

Uczniowie czytali ” W pustyni i w puszczy” Henryka Sienkiewicza , a podczas lekcji podsumowującej zaśpiewali i zatańczyli zuluską piosenkę Siyahamba. Lekcję energicznie poprowadziła pani Anna Dryniak, nauczycielka języka polskiego.

KARAOKE

Tradycyjnie karnawałowej zabawie towarzyszy angielskojęzyczne karaoke. W tym roku były to piosenki zespołu ABBA. Nasza klasa wykonała Hasta Manana, zajmując I miejsce razem z klasą 5a.

DZIEŃ ŚWIĘTEGO PATRYKA

17 marca DZIEŃ ŚWIĘTEGO PATRYKA patrona Irlandii – prace uczniów klasy 5c wykonane w ramach projektu eTwinning.

NASI PRYMUSI

tn_DSC_0471

ZABAWA KARNAWAŁOWA

Podczas zabawy karnawałowej klas 4 -6 odbył się konkurs karaoke. W tym roku uczniowie wykonywali utwory szwedzkiego zespołu z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku – ABBA. Każda z klas wcześniej wylosowała utwór i miała czas na przygotowanie muzyczne, choreograficzne i wizerunkowe. Pierwsze miejsce ex aequo otrzymały klasy 5a i 5c. BRAWO!

MIKOŁAJ

PIERWSZA POMOC

Lekcja pierwszej pomocy w klasie 5c na zajęciach technicznych. Uczniowie pracując w grupach przygotowali realistyczne scenki z różnych niebezpiecznych sytuacji, następnie ćwiczyli udzielanie pierwszej pomocy.

Bierzemy udział w programie

Bierzemy udział w programie